maxresdefault1Frekuentimi i palestrave apo sporteve të ndryshme tashmë është një aktivitet i zakonshëm për grupmosha të ndryshme edhe në vendin tonë. Disa për të rënë nga pesha, disa për të shtuar masë muskulare dhe disa për të forcuar muskujt, janë të shumtë ata personaqë një pjesë të kohës së lirë e kalojnë në ambiente sportive. Po a duhet të shoqërohet ky aktivitet me një regjim ushqimor të caktuar? Dietologia Blerina Bombaj në faqen e saj në internet sqaron se personat qe merren me palestër duhet të mbajnë nënë kontroll kaloritë, të shpërndajnë vaktet në mënyrën e duhur si dhe të marrin në sasinë e duhur karbohidratet dhe proteinat

Aktivitet ne palester "Duhet të hamë një orë përpara palestrës në mënyrë që të kemi karburant për aktivitetin" sqaron Bombaj duke shtuar "shume njerez mendojnë se para palestrës është më mirë të mos ushqehen dhe kështu do të djegin më shumë kalori por kujdes: nesë trupi nuk ka substratë energjike ai do te ule djegien"

Sipas dietologes përpara aktivitetit fizik nuk duhen konsumuar ushime të tilla si alkoli, mishi i tipit berxolla, brinjë etj.

"Edhe pas aktivitetit duhet që muskujt që janë lodhur tëushqehen, mundesisht brenda 1 ore, me e mira brenda 10 minutave. Ushqimi duhet te konsistojë në: karbohidrate, proteina dhe antioksidantë. Nese nuk e ushqejmë trupin sic duhet ai do të fillojë të diegë jo vetëm dhjamin por edhe muskujt," informon dietologia sipas së cilës, për tu hidratuar për aktivitete nën 45 minuta nevojitet thjesht ujë. Gjatë aktivitetit është mirë të konsumohen rreth 200 -2400 ml ujë cdo 10 – 20 minuta.

Dehidratimi mbart rreziqe të konsiderueshme shëndetësore. Bombaj liston disa prej tyre si lodhje, humbje force, turbullirë, dhimbje koke dhe perzjerje në stomak! "Ne kushte te vecanta si klimë me shumë lageshtirë, temperaturë të lartë etj, dehidratimi mund të ketë pasoja tepër serioze madje fatale për shëndetin." informon dietologia duke sqaruar se "Për rënie në peshë eshte më mirë një aktivitet intensiv aerobik sic eshte vrapi, noti, ciklizmi, tenisi, pra nje aktivitet ku frymemarrja jone behet shume e shpeshte dhe zemra fillon te rrahë shpejt që të furnizojë qelizat me oksigjen. Këto lloj aktivitetesh mund të djegin edhe 700kcal në 1 orë. Nëse nuk do ti merrnim mbrapsht këto kalori me ushqim dhe do të qendronim vërtetë në një deficit të tillë kalorik (-700kcal ne dite), do të realizonim një rënie në peshe prej 700gr ne jave, jo keq"

Ju lutem jepni mendimin tuaj per kete artikull, duke komentuar me poshte: